مقالههای علمی پژوهشی
- Hajmalek, M. & Rabiee, M. (1401) . An Examination of Video Materials to Endure the Hurdles of Phrasal Verbs: A Mixed-Methods Study. Interdisciplinary Studies in English Language Teaching (ISELT) ( e ) , 1(2), 29-51.
- Hajmalek, M. & Basiri, N. (1401) . EFL Teachers’ Use of Coping Strategies in the Face of Identity Tensions. ---- ( e ) , 13(3), 227-254.
- Nemati, M. , Rezaee, A. & Hajmalek, M. (2014) . Assessing pragmatics through MDCTs: A case of Iranian EFL learners. iranian journal of applied language studies, 6(2), 5980.
- Nemati, M. , Rezaee, A. & Hajmalek, M. (2016) . Employing acceptability judgement tasks to assess pragmatic awareness. The European Journal of Applied Linguistics and TEFL ( e ) , 5(1), 171-193.
- Hajmalek, M. , Majidifard, E. & Rikhtegar, O. (2016) . Long-term Utilization of Interaction by Young EFL Learners: The Effects of Strategy Training. applied research on english language, 5(1), 99-120.
- حاجملک، م. و آقامحمدی، ج. (1401) . بهکارگیری روش تدریس تکلیفمحور در آموزش ترجمه: چالشها و چشماندازها. جستارهاي زباني ( علمی پژوهشی ) ، 13(6)، 99-129.
|
|
|
مقالههای ارائه شده در همایش
- Hajmalek Mohammad Mahdi, Sabouri Sepehr, Computer-Assisted Pronunciation Training Based on Musical Intelligence, The 19th International TELLSI Conference, سخنران, 2022-11-09, 2022-11-11
- Hajmalek Mohammad Mahdi, Mohammad Soltani Nafise, The Online World: Iranian EFL Teachers’ Media Literacy and Its Contribution to Their TPACK, The 19th International TELLSI Conference, سخنران, 2022-11-09, 2022-11-11
- صبوری سپهر، حاجملک محمد مهدی، استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی در آموزش تلفظ زبانهای خارجی، نهمین همایش بین المللی وب پژوهی، سخنران، 1402/02/14، 1402/02/14
|