تاریخ تولد:
1368/01/14
پست الکترونیک:
m.parchami.7252@khatam.ac.ir
گروه:
مدیریت
آدرس محل کار:
---
تلفن محل کار:
---
نمابر:
---
ادرس وب سایت:
---
مقالههای علمی پژوهشی
Parchami Sarghein, M. (2023) . Identifying the Factors That Form Corporate Governance in International Joint Ventures: Learning from the Joint Investment Companies Located in the Middle East. iranian journal of management studies,.
پرچمی سرقین، م. (1394) . رتبه بندی شرکت های بیمه براساس نسبت ها و متغیرهای مالی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM). پژوهشنامه بیمه،.
پرچمی سرقین، م. (1398) . بررسی نقش تعدیل گر یادگیری در ارتباط بین عوامل فردی و تحریک به تسهیم دانش ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد). فصلنامه مدیریت کسب و کار،.
پرچمی سرقین، م. (1399) . تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاری مشترک بینالمللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها. چشم انداز مديريت بازرگاني،.
پرچمی سرقین، م. (1401) . شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات. فصلنامه علمی مدیریت برند،.
پرچمی سرقین، م. (1401) . حاکمیت شرکتی در سرمایهگذاریهای مشترک بینالملل. مطالعات مدیریت راهبردی،.
پرچمی سرقین، م. (1402) . نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایهگذاریهای مشترک بینالمللی. مطالعات مدیریت راهبردی،.
سوابق تحصیلی
کارشناسی, مدیریت دولتی, دانشگاه علامه طباطبایی, ---
کارشناسی ارشد, مدیریت بازرگانی, دانشگاه تهران, ---
دکتری تخصصی, مدیریت بازرگانی, دانشگاه تهران, ---
کسب رتبه در جشنواره ها(در زمینههای مختلف مانند: طرح, مقاله, ...)
دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1390/06/16
دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1395/02/18
دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1397/10/23
دانشجوی برگزیده آموزشی دانشگاه تهران، دانشگاهی، هفته پژوهش، 1397/11/24
مقالههای ارائه شده در همایش
پرچمی سرقین مریم، تبیین مفهوم سرمایه اجتماعی و جایگاه آن در اقتصاد، همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت، 1397/02/27، 1397/02/27، 2
زبان خارجی
انگلیسی , سطح نوشتن : پیشرفته, سطح خواندن : پیشرفته, سطح صحبتکردن : متوسط
زمینه پژوهشی مورد علاقه
انواع اتحادهای بازاریابی
نقش اتحادهای استراتژیک در شرایط پیچیده بین المللی
برندینگ و اتحادهای استراتژیک برند
اتحادهای ترفیع و اتحادهای تبلیغاتی
اخلاق در بازاریابی و مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها
توسعه مدلهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای مدیریت بازاریابی
اتحادهای استراتژیک برند در سطح بینالمللی
توسعه بازار و انتخاب روشهای ورود به بازارهای بین الملل