تاریخ تولد: 1368/01/14 professor_pic
پست الکترونیک: m.parchami.7252@khatam.ac.ir
گروه: مدیریت
آدرس محل کار: ---
تلفن محل کار: ---
نمابر: ---
ادرس وب سایت: ---

مقاله‌های علمی پژوهشی

  1. Parchami Sarghein, M. (2023) . Identifying the Factors That Form Corporate Governance in International Joint Ventures: Learning from the Joint Investment Companies Located in the Middle East. iranian journal of management studies,.
  2. پرچمی سرقین، م. (1394) . رتبه بندی شرکت های بیمه براساس نسبت ها و متغیرهای مالی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند شاخصه (MADM). پژوهشنامه بیمه،.
  3. پرچمی سرقین، م. (1398) . بررسی نقش تعدیل گر یادگیری در ارتباط بین عوامل فردی و تحریک به تسهیم دانش ( مطالعه موردی: دانشگاه شاهد). فصلنامه مدیریت کسب و کار،.
  4. پرچمی سرقین، م. (1399) . تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها. چشم انداز مديريت بازرگاني،.
  5. پرچمی سرقین، م. (1401) . شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات. فصلنامه علمی مدیریت برند،.
  6. پرچمی سرقین، م. (1401) . حاکمیت شرکتی در سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌الملل. مطالعات مدیریت راهبردی،.
  7. پرچمی سرقین، م. (1402) . نقش حاکمیت شرکتی بر موفقیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک بین‌المللی. مطالعات مدیریت راهبردی،.

سوابق تحصیلی

  1. کارشناسی, مدیریت دولتی, دانشگاه علامه طباطبایی, ---
  2. کارشناسی ارشد, مدیریت بازرگانی, دانشگاه تهران, ---
  3. دکتری تخصصی, مدیریت بازرگانی, دانشگاه تهران, ---

کسب رتبه در جشنواره ها(در زمینه‌های مختلف مانند: طرح, مقاله, ...)

  1. دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1390/06/16
  2. دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1395/02/18
  3. دانشجوی برتر، دانشگاهی، سایر، 1397/10/23
  4. دانشجوی برگزیده آموزشی دانشگاه تهران، دانشگاهی، هفته پژوهش، 1397/11/24

مقاله‌های ارائه شده در همایش

  1. پرچمی سرقین مریم، تبیین مفهوم سرمایه اجتماعی و جایگاه آن در اقتصاد، همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت، 1397/02/27، 1397/02/27، 2

زبان خارجی

  1. انگلیسی , سطح نوشتن : پیشرفته, سطح خواندن : پیشرفته, سطح صحبت‌کردن : متوسط

زمینه پژوهشی مورد علاقه

  1. انواع اتحادهای بازاریابی
  2. نقش اتحادهای استراتژیک در شرایط پیچیده بین المللی
  3. برندینگ و اتحادهای استراتژیک برند
  4. اتحادهای ترفیع و اتحادهای تبلیغاتی
  5. اخلاق در بازاریابی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت‌ها
  6. توسعه مدل‌های کیفی و ترکیبی در پژوهش‌های مدیریت بازاریابی
  7. اتحادهای استراتژیک برند در سطح بین‌المللی
  8. توسعه بازار و انتخاب روش‌های ورود به بازارهای بین الملل