Seyed Reza Jalalzadeh

assistant professor

Date of birth : 1981-05-09
Email : r.jalalzadeh@khatam.ac.ir
Department : Department of Management
PDF Print
  • Scientific and research based articles

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza. "The effects of corporate brand attributes on consumer attidudinal loyalty." European journal of scientific research ( e ) 0, no. 0 (1394): 0.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza. "The effects of corporate brand attributes on attitudinal and behavioural consumer loyalty." European Journal of Scientific Research ( e ) 24, no. 7 (2014): 395-405.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, Ali Kazemi, and Azarnoosh Ansari. "طراحی الگوی عملکرد برند مبتنی بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: شعب منتخب بانک‌های دولتی شهر تهران)." ---- ( e ) 22, no. 3 (2018): 105-134.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, Ali Kazemi, and Azarnoush Ansari. "Developing a Brand Performance Model Based on Customer-based Brand Equity in the Market of Iran’s Banking Services." International Journal of Business Excellence ( e ) 23, no. 4 (2021): 559-585.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and A D. "تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادر کننده فراورده‌های نفتی و پتروشیمی." ---- ( e ) 0, no. 0 (2021): 0.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and M A. "بررسی اثر اصول بازی وارسازی بر درگیری مشتری با توجه به نقش میانجی امید و وسواس (مورد مطالعه: اپلیکیشن اسنپ)." ---- ( e ) 21, no. 51 (2022): 43-70.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and M GH. "تاثیر ویژگی‌های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی‌های الکترونیکی." ---- ( e ) 33, no. 3 (2022): 209-222.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and A H. "بررسی تاثیر ویژگی‌های تاثیرگذاران در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مشتریان با نقش میانجی خودبیانگری برند." ---- ( e ) 14, no. 31 (2023): 0.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and amir momeni. "The impact of a brand's country of origin and manufacturer on customers' perceptions of a country's institutional environment and their purchasing decisions taking into account the moderating role of beliefs arising from customer trust." journal of system management 11, no. 1 ( ): 1.

    • • Karimi Jafari, Fatemeh, Seyed Reza Jalalzadeh, and Elnaz Shakibaei. "The Impact of Innovative Features and Attitude on the Intention to Use Augmented Reality-based Shopping Applications with the Mediating Role of Perceived Value." ---- ( e ) , no. ( ): .

  • Scientific and promotional articles

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza. "فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان (مدل‌ها، اجزاء و فرآیندها)." ---- ( Elmi t ) 0, no. 0 (2007): 0.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza. "مدیریت ارتباط با مشتریان." ---- ( Elmi t ) 0, no. 0 (2007): 0.

    • • Jalalzadeh, Seyed Reza, and M E. "ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری." ---- ( e ) 24, no. 252 (2013): 39-48.

  • Executive Activities

    • • استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مقدماتی, 2022-02-05

  • Lectures Articles

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, رهبری استراتژیک سازمان‌های مجازی, دومین همایش مدیریت در دانشگاه شهید بهشتی, سخنران, 2006-12-13, 2006-12-13

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, عوامل موثر بر وفادارسازی مشتریان, سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی, سخنران, 2009-01-21, 2009-01-22

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, manian amir, yadollahi ghazaleh, بررسی و تبیین مدل قصد خرید الکترونیکی از وب سایت‌های خرید گروهی بر مبنای ارزش درک شده و رضایت مشتری با نقش میانجی تعهد ارتباطی و اعتماد مشتری, کنفرانس ملی آینده پژوهی, سخنران, 2019-11-13, 2019-11-13

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, ghasemkhani zahra, soleymani golnaz, The impact of online shopping convenience on customer satisfaction, encourage e-WOM and behavioral intention, سومین کنفرانس مهندسی صنایع، اقتصاد و مدیریت, سخنران, 2021-02-20, 2021-02-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, fereydon zahra, تاثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند خدمات با میانجی‌گری تجربه برانگیخته ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک ملی شهر تهران ), نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار, سخنران, 2021-06-20, 2021-06-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, h a, jalalvand mehdi, بررسی تاثیر باورهای عملکردی و ذهنی بر روی حساسیت و ترجیح برند در تصمیمات خریداران سازمانی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حرفه ای در بازارهای صنعتی, نخستین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار, سخنران, 2021-06-20, 2021-06-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, GH M, بررسی اثر تعدیل کنندگی فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر رابطه بین عشق به برند و ارجاع به خود در محیط خرده فروشی‌های الکترونیکی (مورد مطالعه: دیجی استایل), چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار, سخنران, 2021-06-20, 2021-06-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, hosseini seyedeh fatemeh, تأثیر عوامل فناورانه، سازمانی و محیطی بر تمایل به پذیرش تجارت اجتماعی در شرکت‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی بسته بندی شده), اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد, سخنران, 2021-11-17, 2021-11-17

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, azizi anahita, تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقشی مشتری با توجه به نقش معنویت مشتری و دلبستگی عاطفی به برند (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک پاسارگاد شهر تهران), اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد, سخنران, 2021-11-17, 2021-11-17

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, ahmadzadeh behnaz, شناسایی انگیزه‌های استراتژی‌های تبلیغاتی و انتقال پیام در بازاریابی ویروسی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مبین نت), هشتمین کنگره ملی تازه یافته در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر توانمندی و هوش رقابت, ارائه پوستر, 2022-02-17, 2022-02-18

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, sakipor ashkan, بررسی تاثیر محرک‌های مشارکت مصرف کننده در خدمات پرداخت موبایلی, سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد, سخنران, 2022-07-20, 2022-07-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, babaei marzieh, بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ادراک شده خرید مشتریان از طریق فناوری خرده فروشی هوشمند، نقش تعدیل گر نوگرایی مصرف‌کننده (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا), پنجمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری, ارائه پوستر, 2022-09-20, 2022-09-20

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, azim beik mobina, بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رفتار مشتریان در خریدهای آنلاین (مورد‌‌مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا), نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری, سخنران, 2023-05-13, 2023-05-13

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, govhari fatemeh, بررسی تاثیر ارزش‌های درک شده بازاریابی محتوایی برندهای لوکس در رسانه‌های اجتماعی بر تجربه مشتری و وفاداری برند با درنظر گرفتن نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی محصول( مورد مطالعه برند نوین چرم), اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع،حسابداری و اقتصاد, سخنران, 2023-05-18, 2023-05-18

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, Naemi arezoo, بررسی تاثیر ویژگی های بازی وارسازی بر ارزش ویژه برند با در نظر گرفتن نقش میانجی درگیری برند در جوامع مجازی برند (مورد مطالعه: کاربران دیجی کالا), پنجمین کنفرانس مللی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار, سخنران, 2023-06-22, 2023-06-22

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, Fath Alizadeh Amir Ghasem, بررسی تاثیر مشارکت فرهنگی پایدار، هویت برند مقصد و شهرت برند مقصد بر اعتبار برند مقصد با نقش میانجی دلبستگی برند مقصد(مورد مطالعه استان تهران), ششمین کنفرانس ملی سالانه تحولات نوین در مدیریت اقتصاد و حسابداری, سخنران, 2023-08-22, 2023-08-22

    • • Jalalzadeh Seyed Reza, khademi haji abadi Alireza, h a, تاثیر بیگانه‌گرایی بر تمایل به خرید کالای خارجی با بررسی نقش میانجی کیفیت ادراک شده، نگرش به محصول و نقش تعدیل‌گری پذیرش فرهنگی در ایران (مورد مطالعه جامعه مصرف‌کنندگان لوازم‌خانگی), اولین کنفرانس بین المللی نوآوری، رشد و توسعه در حوزه مدیریت، حسابداری و علوم انسانی, سخنران, 2023-09-23, 2023-09-23